måndag 5 september 2016

the truth


Jag har haft lite känningar i halsen under helgen och träningspasset igår innehöll inte speciellt mycket flås så det gick bra. Men idag när jag vaknade hade jag väldigt ont och det gick inte direkt över efter gröten och téet heller och när jag väl cyklade till skolan blev jag andfådd. Haha, då vet jag att något inte är riktigt som det ska, fastän jag cyklar upp för Svingen. Jag gick och köpte förkylningsspray och halstabletter och det känns redan mycket bättre. Coldfri är magiskt, om man börjar sprayar vid de första symtomen så brukar det försvinna på nån dag :) Så jag cyklade en liten sväng längs älven nu ikväll så jag fick röra på mig för det blev såklart vila från träningen, hur tråkigt det än är... Jag älskar naturen här uppe! 

Jag var som sagt i skolan ett par timmar och grupparbetade lite, gick väldigt bra idag :) 

Nu du Elin, vad har vi här?? En BRA låt! :) 
jag har börjat lyssna lite mer på hårdrock och "jobbig" musik, mest för att jag tycker om att träna till det. den här låten var inte såå jobbig heller. 

Inga kommentarer: