söndag 2 oktober 2016

grattis världens bästa mamma


Idag fyller världens bästa mamma år! Tjoho, grattis på födelsedagen :) 

Det har gått en vecka på praktiken, den har gått fort och det har varit kul. Mer lärorikt än vad jag förväntat mig och jag ser framemot nästa vecka. 
I fredags efter praktiken så åkte jag in till Tove och så har jag hängt där hela helgen. Så mysigt att vi kunde få en hel helg tillsammans nu när jag var hemma. Det tillhör inte vanligheterna. Igår slog vi på stort och drack skumpa redan på eftermiddagen, gick ut och käkade på Kött och bar. Efter det så gick vi till Park Hermina och kollade på en show med Stefan Odelberg. Tove hade sett den förra veckan och garvat ihjäl sig så hon tog med mig på den och det var verkligen superroligt :) sen drog vi in till stan och det blev Krögers. Väldigt trevlig och lyckad kväll där jag bland annat träffade Suss och Johan. Nu är man lite lagom pigg :) 

Fina Tove och jag :) 

Inga kommentarer: