måndag 17 oktober 2016

ännu ett veckoslut


Ifredags körde jag ryck i mina lyftarskor, det gick rätt bra. Körde ett komplex:
1 snatch + 1 hang snatch + 1 OHS på 35 kg 
det är jag nöjd med. sen gjorde vi något jobbigt också. 
Igår gick träningen först bra, gjorde mina tvåor frontböj men sen skulle vi fokusera på split jerk. alltså, det går så dåligt just nu. får inte till det, kanske 1/10. sen blev jag trött, hade jobbat, ätit dåligt, sovit dåligt så jag gick hem en halvtimme tidigare för jag bröt ihop. 
Idag vilar jag. 

Jag kom precis hem från en frukostdejt med Emma. Saknade vän, hon ska göra sin sista tenta här i Umeå idag. Hon har flyttat hem igen, jag saknar verkligen henne. Men det var kul att hinna ses en liten stund :) 

I lördags kväll hade vi sittning med alla kostvetare. Det var en väldigt trevlig kväll, jag höll mig nykter eftersom jag skulle jobba söndagen också. Men det gjorde inget, det här är ett fint gäng så det är inte direkt någon hets att man måste dricka och det gillar jag :) Jag fick sitta till bords med bästa Linnéa. Jag cyklade hem kl 23 när de flesta skulle dra ut på krogen. 

Inga kommentarer: