onsdag 26 oktober 2016

efterlängtat PB i mark


Igår bestämde vi oss för att det var dags för maxning i marklyft. Jag hade som mål att ta mer än 100 kg vilket var mitt tidigare PB, men eftersom höften strulade hela våren och sen körde jag nästan ingen mark under sommaren så har jag nu bara kört mark i två månader. Och bara högrepsare, men det gick ändå bra. 105 kg drog jag upp = nytt PB! jag hade velat ta med mig 110 men det får bli nästa gång :) 
Efter det gjorde vi en gymnastic-EMOM i 36 min:
1. ring dips 
2. handstand hold 
3. ring pullups 
4. wallclimbs 
5. GHD-back extensions 
6. V-ups 
Bra och jobbiga övningar som jag slarvar lite med :) 

Den här härliga höstbilden fångade jag idag när solen tittar fram. Idag har jag vilodag, men ska gå på yoga. Bara sträcka ut kroppen, tror det är bra för mig. 

Inga kommentarer: