söndag 30 oktober 2016

Umeå.



Hej hopp! 
Nu har ännu en vecka gått, jag har jobbat helgen - vilket har gått väldigt bra :) jag är glad att jag inte lessnade ihop helt efter sommaren utan stod ut några veckor, för nu är jag rätt glad att gå dit. Kul att träffa folk och tjäna lite extrapengar! 

Det enda tråkiga är att ett litet halsont har smugit sig på, jag har sprayat med mitt mirakelspray och det känns bättre. Men jag vilade från träningen idag, jag har ändå kört på hela veckan och har gjort maxningar varje dag :) 

Vi har tenta på torsdag så nu väntar tre dagars plugg. det ska nog gå bra , hoppas jag :) det är oftast fullt upp om dagarna. om jag är i skolan så är jag där från förmiddag till klockan tre ungefär, sen drar jag direkt till Boxen och kommer som tidigast hem kl 18, så dagarna är rätt lika och därför uppdaterar jag inte lika flitigt. Kvällarna kan även bestå av att umgås med kompisar och en annan speciell person. 

Men något jag ofta tänker på är att jag ångrar inte en sekund att jag flyttade hit. Livet är roligt, lärorikt och fyllt med massa kärlek. Jag har inte haft någon hemlängtan, det enda jag kan längta lite till är Elins bebis. 

Bjuder på en gammal favorit såhär på söndagkvällen: 

1 kommentar:

eeliin sa...

Min bebis saknar dig med