tisdag 1 november 2016

ingen träning pga halsont

Jag har åkt på halsont, mirakelsprayet fungerade inte till 100% den här gången. Jag tränade igår vilket gick bra, men jag körde inget flås, utan böjde och gjorde pullups bara.. Jag blir en aning rastlös när jag inte kan träna, men jag vet att det bästa för halsen är att vila... Idag har jag inte gjort något mer än cyklat fram och tillbaka till Uni. Jag och Ulrika pluggade till tentan en stund, vi gick igenom en övningstenta och diskuterade. Det är svårt att veta vad som kommer på den här tentan, men jag har en dag till att plugga imorgon.

Ikväll får jag följa med jobbet på middag på Gotthards krog, det ska bli jättetrevligt! :)

På fredag ska vi ha Halloween-sittning med kostvetarna och dietisterna, det ska bli roligt. Jag har fixat klart min outfit nu så jag är faktiskt taggad. Jag gillar inte ens att klä ut mig?

Inga kommentarer: