söndag 6 november 2016

halloween-sittning

Hejsan! Ifredags så var jag på halloween-sittning och det var väldigt trevligt. En lyckad kväll :) jag drack lite bubbel, men blev inte överdrivet full. vi fick paj till middag och lekte en del lekar, jag är glad att jag blev övertalad att gå. Här kommer lite bilder från kvällen

Jag och Märta

Jag var utklädd till Cleopatra och Märta till en leopard. Jag är ändå nöjd med min utklädnad då jag inte tycker det är så kul att klä ut mig. Det var kanske inte så tydligt att jag var Cleopatra, men något egyptiskt iaf :) 

Till bords, Märta och Julia.
Gruppfoto på oss som läser Kostvetarprogrammet som var med på festen. 

Hugo och jag. 

Och lite träning på det, inte igår men idag. Boxen barbell med fokus squat clean. 
Komplex: 
1 clean high pull + 2 clean + 1 jerk 
high pull är inget jag är så bra på, så när jag nått en maxvikt i komplexet så fortsatte jag med bara clean & jerk, jag har äntligen börjat få till mina jerks igen. Så jag stötte 50 kg, det var länge sen! 
EMOM 20 min
3 squat clean + 1 jerk på 65% av 1RM
det var 35 kg för mig , men det var alldeles för lätt så efter halva tiden höjde jag till 40 kg som blev en mer utmanande vikt. Sjukt jobbigt men kul! :) 

Skola imorgon igen, det har varit skönt att ha långhelg ;) 

Inga kommentarer: