måndag 7 november 2016

handstående


Idag fick jag träna själv på förmiddagen, det resulterade i att jag hann träna hur mycket som helst under 1,5 timme. Jag gjorde mina sex set med back squat, fem set strikta pressar, ett snatch-komplex, tre set med max reps pullups plus strikta pullups och handstående. Det var tre stycken till som var och tränade, men dom körde en team-wod så jag kunde bara träna och glo på telefonen. Hahaha. Jag fick en bra uppvärmning i oplogad cykelbanan till Boxen också :) 

Sen har jag varit i skolan hela eftermiddagen och blev alltså ledig nu ikväll. Det känns alltid lika konstigt att sitta hemma och vara klar med allt kl 18. Jag har varit och handlat lite och försökt plugga. Men det är så mycket annat som fångar min uppmärksamhet, som vanligt.. 

Inga kommentarer: