tisdag 15 november 2016

3RM snatch



Nu har jag vilat klart, halsen känns mycket bättre. Den är ju inte helt bra, men jag blir ju galen av att bara sitta hemma och glo så ett lugnt pass blev det idag. 

Jag har varit sugen på snatch sen helgen, så det var det jag körde idag. Jag tränade tillsammans med Ewa och Frida, men jag körde mitt och dom sitt eftersom jag inte skulle köra något flås för det pallar inte halsen. 
3RM sntach 35 kg. 
det kändes hur bra som helst! det var inte länge sen jag kämpade med en reps på 35 kg. det går sakta med säkert framåt, såååå glad!! :) jag gjorde en etta på 37,5 kg igen men sen tog det stopp! Jag fegade ur, men 40 sitter snart där. 
Backsquat 6x2 på 80% av 1RM. 
dom var tunga efter alla ryck, men det var bara att kämpa sig igenom. 
Pullups strikta - 4,3,3,2 
de strikta går väldigt bra, det är väldigt skoj :) inga kippade idag men övade på lite kippade toes to bar och fick till tre stycken. bara fortsätta och nöta! 

Imorgon har vi föreläsning på fm och på em ska Fanny och jag fortsätta på vårt projektarbete. SEN blir det träning!! :) jag älskar verkligen att hänga på Boxen, jag har ingen aning om vad andra människor gör med all sin tid men jag vill gärna lägga min timmar på att vara där. för det mår jag bra utav :) 

Inga kommentarer: