måndag 2 januari 2017

gott nytt år!

Det nya året skålades in hos Tove och Felix. Vi hade middag för åtta personer med Felix inräknat, så vi åt en trerätters och drack måttligt då det var barn med. Sen hade jag noll lust att dricka mig full då jag gjort det dom två föregående helgerna. Så detta passade perfekt, vi spelade spel och innan middagen var vi nere vid slottet och kollade på raketerna. Väldigt lyckad kväll :) 

Nu längtar jag bara hem till Umeå, på onsdag åker jag och Johan upp. 

Felix och jag önskar gott nytt. 

Svante var glad som vanligt, jag har de sista dagarna infört Dagens kattbild på snap. Han hatar att vara med på bild, det tycker jag är kul. 

Min bästa vän

Varmrätt; helstekt oxfilé med potatisgratäng, rödvinssås och beasås samt en grönsallad

Efterrätt; chokladpannacotta toppat med passionsfrukt, vispgrädde och daim 

Inga kommentarer: