onsdag 18 januari 2017

ryck upp maj

Idag har jag varit ledig från skolan, jag tog sovmorgon och åkte sen till Boxen.  
Så tränade jag, åt lite mat och tränade lite till med Camilla och Richard :) 
Jag kör mycket saker som är roligt, bara för att jag ska må bra. 
Jag kör även en del jobbiga saker för att det är bra för mig. 
Det bästa är att det finns alltid någon kompis på plats, jag behöver aldrig känna mig ensam på Boxen. 

Det blir mycket ryck. För det tycker jag är kul. Jag jobbar mycket teknik nu, små framsteg. Dagens pass gick sådär, men jag är glad att det går så pass bra som det faktiskt gör. Om jag slutar maxa varje gång så kommer jag nog ta 40 kg snart :) 

Sen fick jag vara med Camilla och leka på hennes flås-pass. Det var riktigt flåsigt. 
Jag vet inte hur länge jag eftersvettades, men ett sånt pass som är bra för mig som jag hade dragit mig för att köra själv. Nu fick jag jaga Camilla och Richard hela tiden, det är en bra morot för mig. 

Snart helg! Hej hopp :) 

Inga kommentarer: