söndag 22 januari 2017

hemmagjord sushi

De senaste två veckorna har aptiten inte varit på topp, så jag är glad att jag har fina vänner att äta middag tillsammans med. Ifredags var vi ett gäng hos Frida och Jens och åt älgstek, jag har säkert ätit det någon gång under mina år, men inte speciellt ofta så det var väldigt festligt och gott :) 

Igår tränade jag snatch och strikta pressar och pullups.
Sen var jag tvungen och trötta ut mig:
65 cal assault bike
50 cal row
35 boxjump overs
5 ropeclimb
På tid då. blev trött! :) 

Igårkväll rullade vi sushi hemma hos Fanny och Emma. Jag har bara gjort det en gång tidigare när jag var och hälsade på Victor i London. Men jag kom ihåg och det är ju så roligt! Jag måste börja göra det oftare, det är inte svårt och så är det en rolig grej :) Så det var en mysig lördagkväll. 

Jag ska snart iväg och träna! Hej hopp

Bästaste Linnéa! Så glad att jag har dig :) 

Våra fina makirullar :) 


Inga kommentarer: