måndag 23 januari 2017

sådärja!



Träningen är så ojämn just nu, vissa dagar går det väldigt bra. Som igår, jag körde clean & jerk upp till 85% och sen bänkade jag med Ante. Månadens bänk är avklarad, det gick så himla bra så kanske börjar bänka lite oftare? :) 
Idag efter ett par timmar i skolan så gick träningen inte alls bra. Böjen gick ändå hyfsat bra, men sen försvann all min energi så jag satt bara på assault biken och kollade när Frida och Ewa dog i en metcon. Hoppas på en bättre dag imorgon. 

Men, jag var på möte i fredags. Det handlade om ett sommarjobb här i Umeå. Idag fick jag besked att jag fick jobbet, jag är så himla glad :) jag återkommer mer när allt är klart. Därför fick jag beställa hem ett par nya tights bara för att jag är bra och för att jag är värd det! 

Inga kommentarer: