tisdag 31 januari 2017

PB viktade pullups och sötungen

Hej hopp! jag skulle egentligen posta det här igår, men mobilblogg fungerade ej.. 
Gårdagen var en bra dag, ganska glest med dessa nuförtin så man får vara glad en stund :) 

Träningen gick så bra! Jag körde snatch, det var hitta en tung etta på proggen.
Kul tänkte jag som knappt kunde rycka 30 kg i lördags. men ja, jag hade en bra dag och 38 kg gick upp relativt lätt. men sen kom hjärnspökena så nån 40 blev det inte igår heller. 
jag körde en tung etta i front squat på 60 kg. sen viktade pullups för andra gången i mitt liv typ, klarade med 5 kg extra! det låter kanske pluttigt - men det är ett stort framsteg för mig! 
Sen körde Ewa och jag:
2 rounds of
20 wall balls 
5 power cleans 60/40
12 C2B pullups (jag gjorde vanliga pullups)
vila 2 min och gör sen;
21 - 15 - 9
box jump
STOH 40/30 
den var riktigt jobbig men rolig! :)

Fin sving jag fick till när jag skulle testa och göra chest to bar-pullups. jag klarade typ en, men jag nuddade inte med kroppen i stången. så det var kul!! 
Sen när jag glad och lycklig skulle cykla hem så kom jag 500 m - sen fick jag punka. JAMEN tack för den livet...... så jag fick gå hem med cykeln - vilket är 5 km.... jag var trött och hungrig. jag var inte nöjd! 

Men nu har jag varit och fixat cykeln! Så ska snart iväg och träna igen, hoppas att det är en bra dag idag också :) 

I söndags när jag var lite nere, så får jag världens sötaste bild från Elin, där hon skrev; jag saknar dig moster. ååååhhhh jag dog lite. PRECIS vad jag behövde just då! 

Inga kommentarer: