torsdag 5 januari 2017

arton grader minus - eller tjugofyra...

Hej hopp! 
Nu är jag tillbaka i Norrland. Vi hade en ganska jobbigt bilresa upp, absolut sämsta dagen att bila genom hela landet när det var storm, snö och halka längs vägen. Men Johan körde försiktigt så vi kom fram till slut :) 

Jag fick börja med att lämna in min cykel idag, pedalerna satt löst och jag tänkte väl att dom skulle laga sig av sig själva under tiden jag var hemma. Det gjorde dom inte. Så jag fick gå till ICA och handla det viktigaste. Sen har jag suttit och arbetat med projektarbetet en stund, det går sakta men säkert framåt. 

Jag fick cykeln fixad på bara några timmar så kunde cykla iväg till Boxen vid 15-tiden. Jag började med att hänga i repan en timme, sen tränade jag. 
Camilla och jag körde clean & jerk 
EMOM 7 min: PC + 3 jerk 70-75%
E2MOM 5min: PC + 2 jerk 80-85%
E3MOM 3min: PC + jerk 85-90%
Det här var roligt och tungt! :) 
Sen körde jag frontböj, sex set. 
Sen övade jag pullups och handstående, blev inte så mycket mer.
Imorgon blir det desto flåsigare, jag behöver köra det nu :)
Så glad av att vara tillbaka på bästa-boxen! 


Jag hann träffa Agnes och Elin på tisdagen 

Umeå välkomnade mig med -24 grader idag. Men solen har visat sig och det har inte känts sååå kallt :) 

Första utlästa boken för iår: arton grader minus. 
Den här boken var riktigt spännande, jag har läst en del dåliga nu så det var roligt att läsa en bra bok. Fabian Risk är ingen favoritkaraktär, men han var inte så töntig i den här. 

Inga kommentarer: