måndag 13 februari 2017

cindy with a twist

Hallååå. Jag har försökt tentaplugga i två dagar nu, det har väl ärligt talat gått sådär. Jag får väl hoppas på det bästa imorgon, att jag har pluggat på rätt saker. Väldigt oklart. 

I lördags hade vi serietävling 2 i tyngdlyftning på Boxen, jag satt i sekretariatet och höll koll. Det var en rolig tävling och många som kom och kollade :) 

Jag tog paus från pluggandet och åkte och tränade med Frida, vi körde detta:
Först lite clean & jerk och efter det den här vidriga woden. 
Den var stört jobbig, men ändå rolig på något konstigt sätt. Vi satte en timecap på 40 min, jag hann nästan klart 2 rounds of Cindy och skulle börjat på sista varvet. Men det blev mentalt att man bara la av. Pushup var jobbigast, armarna bara dog. Men mina pullups gick väldigt bra, tills jag slet upp handen på sista rundan av 3. Jag kände inte för att slita upp mer, så gjorde ringrodd de sista varven för jag ville liksom inte sluta. Bättre än inget :) 
Nu är jag helt död. Jag har ingen motivation eller ork att fortsätta plugga, men jag har tvingat mig själv lite. Jag hoppas bara inte att jag får massa träningsvärk i armarna när jag ska skriva tenta, det var länge sen jag gjorde såhär många amhävningar!  

Ewa åkte ifrån oss i lördags... Hon ska hälsa på sin syrra i Sthlm i EN MÅNAD. så vi såg såhär ledsna ut innan hon åkte, haha! Tur att det finns sociala medier :) 

Inga kommentarer: