onsdag 22 februari 2017

ännu mera snö + extrajobb

Jamen, det var väl något på gång. Vaknade upp med ont i halsen idag. Man tackar!! Jag är som vanligt inte alls nöjd när jag får ont i halsen, men det blir väl vila fram till på lördag iaf. 

Igår bjöd Umeå på sol, det var en vacker dag. Jag satt mest inne som vanligt. Idag bjuder Umeå på snö, det ska tydligen bjudas på snö hela dagen, så mycket snö. Jag sa att jag tyckte om snö, men ja, någon måtta får det väl vara. 

Igår gjorde jag mitt andra pass på ICA Superteg. Jag är stormförtjust i våra skjortor. När jag skickade att jag älskade min skjorta på snap så trodde mina kompisar samt familjemedlemmar att jag skojade. Men nä, jag gillar den verkligen, kanske för att jag passar i de färgerna. Men huvudsaken är att jag är glad :) vi får se när jag jobbar nästa gång, skolan går ändå först! Det är mycket i den här kursen, har suttit hela förmiddagen med att försöka förstå en artikel. På engelska. 


Inga kommentarer: