söndag 26 februari 2017

workshop i tyngdlyftning & födelsedagsfirande

Igår var jag på tyngdlyftnings-workshop med SM-vinnaren Lee Domthaisong. Vi höll till på Galaxy gym och började dagen med ryck. På eftermiddagen var det lite blandat. Men det var en väldigt rolig och lärorik dag, många nya tips som jag ska försöka komma ihåg. 
Min hals var inte helt på topp och när vi på slutet skulle göra en cirkel som inte direkt var dödsjobbig så tyckte dock min kropp det.. Jag insåg att jag inte kommer kunna köra Open efteråt, haha. 
Gruppbild på oss som var med under dagen! 

När workshopen var slut så cyklade jag till Boxen för att kolla när mina kompisar körde 17.1 
Jag är så sjukt taggad, men kroppen säger ifrån så jag får lugna mig. Jag kommer ändå inte regga mig via hemsidan utan kör det mest för det är en rolig grej och för att se om jag förbättrat mig :) Igår fick jag bara agera hejarklack - men det gick bra det också! 
Här hejar vi på Frida som kör woden. 

När alla kör klart så duschade vi och gick över till Bowlinghallen och käkade tillsammans. 
Jag tog pulled pork med sötpotatispommes. Sjukt mycket mat, jag blev så mätt. Men det var faktiskt gott, det brukar vara lite delade meningar om maten där. 

Sen gick vi hem till Frida och Jens för att fira att Jens fyllt år :) vi var ett trevligt litet gäng som sjöng och åt tårta tillsammans. det bästa var att jag kunde också äta tårta, jag blir alltid så glad när det finns fika till mig :) en väldigt trevlig dag, där det var full fart hela tiden. 

Idag har det varit desto lugnare. Min hals mår inte alls bra, mycket sämre än tidigare i veckan. Så jag har varit och köpt halstabletter, varit ute i solen en sväng och faktiskt pluggat lite ikväll. Imorgon är det dags för en ny vecka! hej hopp 

Inga kommentarer: