måndag 6 februari 2017

Jackie


Hej här sitter en tjej och vilar på golvet.
Näää, jag har precis failat en vändning - sånt som händer och sånt som gör en bättre. 
Men man har lite svårt att förstå det just då. Det blev en fin bild iaf :) 

Igår var jag väldigt effektiv, då jag hade vilodag från träningen. Jag hann städat, plugga, laga mat+matlådor, gå en vända till Avion till kl 16. jaha, nu då. så jag följde med Ewa, Frida och Jens till Galaxy gym. ett nytt gym som öppnade på Ersboda i helgen, så då hade dom gratis prova på-träning. Det var kul att kolla läget, jag gjorde en tvåa på 75 kg i böj - väldigt skoj. sen provade jag alla gymmaskiner. 

Idag har jag haft en bra dag! 
efter dagens föreläsning så åkte jag till Boxen och tränade tillsammans med Frida. I lördags frågade Camilla mig hur ofta jag komplettera mina snatchs med overhead squat. jaaaaadu... typ aldrig. Så då körde jag och Frida det idag. 
3 RM OHS 42,5 kg 
den svaga länken är att jag vågar inte jerka upp mycket vikt, jag gjorde en stabil trea på 42,5 kg. sen failade jag att få upp 45 kg över huvudet. jag tycker det är läskigt, det är något jag också måste jobba med. men är ändå nöjd :) 

Sen körde vi benchmark-woden; Jackie 
1000 m rodd
50 thrusters 20/15 kg
30 pullups 
Jag har tidigare gjort den här, men kunde inte göra kippade pullups då. Det gjorde jag idag och slog ändå min gamla tid! HUR KUL??? :) 

Inga kommentarer: