söndag 19 mars 2017

sunny sunday



Det har varit en riktigt fin dag, så jag tog en välbehövlig pluggpaus och gick ut på promenad en timme med en podd i lurarna. Jag lyssnade på en av mina favoritpoddar; I nöd och lust med Petra och Linn. den kan jag rekommendera om man är tjej, för det är bara tjejsnack :)
Det var skönt ute, men sen när jag kom in igen så blev jag helt slut. Jag är inne i någon trötthetsfas av förkylningen, den vägrar släppa helt. Så fort jag gör något så blir jag så himla trött.. Jag kan plugga i perioder, sen måste jag göra något annat en stund. Men jag satt och skrev en sammanfattning i fredags och den verkar faktiskt ha gett något, vilket känns bra. Jag ger nog upp plugget för idag och gör ett sista ryck imorgon. På tisdag skriver vi tenta, jag vill bara ha den bortgjord. 

Så i veckan hoppas jag på att bli helt frisk så jag kan komma igång med träningen igen. Hur lyckas man på riktigt tajma in att vara sjuk under hela Open? Riktigt värdelöst. För till nästa helg måste jag vara helt frisk för då kommer min mamma på besök :) 

Inga kommentarer: