tisdag 23 maj 2017

jobbhelg och ljust dygnet runt

Hej svejs! 
Eftersom jag jobbade hela helgen så kom sommarvärmen till Umeå. Trots väldigt tidig uppstigning så gick jobbet bra, jag var i bageriet och det känns som jag kommer trivas så bra i sommar. Att få gå till ett jobb som man tycker är roligt :) 

Jag köpte färska jordgubbar, trots att dom är från Belgien smakade dom bra och jag längtar till våra svenska. Det är tur att jag åker hem om två veckor för dom kommer lite tidigare där än här uppe. 

Men temperaturen fortsätter vara relativt hög och solen visar sig så igår kunde jag köra ett träningspass utomhus. Så himla härligt :) så jag anpassade träningen så jag kunde köra allt ute, man får passa på när solen skiner och det inte blåser alldeles för mycket och kallt. 
Roddintervaller 10x30 cal med 1 minuts vila mellan varje set kan bara bli roligt om man kör dom utomhus! 

på kvällen var jag hos Linnéa och myste, när jag cyklade hem kl 23 såg det ut såhär. det blir i princip inte mörkt längre, det har väl både sina för- och nackdelar, men bara jag kan sova så bryr jag mig inte så mycket :) 

Efter ett övningstillfälle i skolan på förmiddagen och fortsatt plugg ska jag bege mig bort till Boxen snart, för att sen jobba i repan till kl 21. 

Inga kommentarer: