fredag 5 maj 2017

utomhusträning

Hej hopp! 
Den här veckan har gått fort, jag har varit lite i skolan men mest på Boxen. Träningen går bra just nu, jag känner mig stark och börjar känna att man kommer sakta med säkert tillbaka till den där formen man hade innan jag blev sjuk. 

Igår blev det utomhuspremiär. Bästa tiden, så skönt att träna ute :) jag hade tänkt träna snatch i vilket fall, men passade extra bra idag. 
Sen gick jag några vändor med olika tunga kettlebell. 

På kvällen cyklade jag till Linnéa, vi lagade tacopaj och var ute och gick en runda. När jag cyklade hem strax efter elva såg det ut såhär. Solen gick upp vid typ kl 3 igen, snart är det ljust dygnet runt. 
Idag ska jag försöka plugga lite, men det är finaste och varmaste dagen på året än så länge så ska göra bort det fort så jag kan ge mig ut sen :) 

Ha en fin helg! 

Inga kommentarer: