lördag 3 juni 2017

PB i OHS och sommarlov!

ÄNTLIGEN SOMMARLOV! 
Terminens sista tenta är skriven, sen att den gick riktigt dåligt är inte hela världen. På kvällen så samlade många från min klass och treorna hemma hos Carl och Julia för att dricka vin och fira sommarlovet och deras examen. Jag drack väldigt mycket vin, och det slog till efter ett par timmar. Så jag cyklade hem, väldigt moget och bra beslut. 
Jag är lite sliten idag, och då sov jag ändå 10 timmar inatt. 

Fina Frida! Det bästa är att hon också är kvar i Umeå hela sommaren :) 

I torsdags var jag tvungen att ta pluggpaus, så jag åkte och tog nytt PB i overhead squat! Riktigt kul :) jag är fortfarande lite rädd när jag ska jerka upp stången bakom huvudet. min hals mår sådär, så det har inte blivit så mycket flås den här veckan. Imorgon ska jag träna sista passet innan jag åker hem hem i två veckor :) 

Inga kommentarer: