måndag 12 juni 2017

några dagar hemma


Jag var och hälsade på Tove förra veckan, hon ska snart ha sin andra bebis! Så spännande och mysigt

Hela familjen var hemma så fick leka lite med Felix också :) 

Ifredags mötte jag upp Suss för en bit mat på Lilla, samt en flaska rosé. Johanna anslöt också och så satt vi flera timmar och pratade på Krögers. Väldigt trevlig afton :) 

Svante bjuder på en dagens bild på mystory. Ibland ser han faktiskt lycklig ut. 

Jag har hälsat på Agnes idag. Hon var mestadels på strålande humör. Jag och Elin spelade Sverigeresan när hon sov middag. Det är vårt favoritspel. 

Såhär glad var man när man fått sova en stund.

Hon har lärt sig att gå själv. Men bara till mamma, hon ville inte gå tillbaka till mig

Elin har sjukt mycket rabarber så vi bakade paj. 

Inga kommentarer: