torsdag 29 juni 2017

3 boktips

Hej hopp! Snart helg, och ledig helg. KUL. idag var det mycket att göra på jobbet, så fick jobba över. tur att jag hade vilodag från träningen så jag inte kände mig stressad för det.
Men solen sken även när jag slutade, jag blev sugen på att bada. Så jag cyklade bort till Nydalasjön, men det blåste så, så det blev inget bad. Jag spar på den ett tag till, men väldigt sent premiärdopp i år!
Sen hittade jag en plats i lä där jag satt och läste bok ett tag innan jag cyklade hem igen, pga hungrig.


Den här läste jag ut igårkväll: Disa av Denise Rudberg. 
jag har gillat många av hennes böcker, men den här vet jag inte. det är den första som Sthlmqueens, jag kan tänka mig att gilla dom andra karaktärerna bättre. Den här blev jag mest irriterad på. 
När jag var hemma läste jag ut Törst av Jø Nesbo. Ännu en Harry Hole-bok - jag gillade den här! Den rekommenderar jag starkt i solstolen. Fast tips - läs alla i ordning :) 
Jag har även läst ut senaste boken om Christopher Silverbielke, lika skruvat som vanligt. Den var lättläst, men ändå helt okej. Jag älskar när sommaren kommer och man bara mata bok efter bok! 

Imorgon blir det jobb 5-14 sen ska jag träna med mina kompisar och hänga med dom hela kvällen :) 

Inga kommentarer: