måndag 5 juni 2017

hemfärd till hem hem

YEY! Idag lämnar jag Umeå för två veckors ledighet hemma i Småland :) jag har nu på 20 minuter packad klart, jag har mest slängt ner mina favoritkläder och inte överdrivet för jag vet att jag oftast bara använder ett par byxor/shorts och en tisha. Jag är så taggad på att komma hem, jag har som sagt inte varit hemma sedan nyår. Klockan halv två flyger jag och jag har nästan en hel Harry Hole-bok att avverka under resan :) 

Igår tränade jag med mina favoritkompisar. Jag har fortfarande lite känningar i halsen så jag gjorde bara roliga saker: stöt, ryck, frontböj och pullups. 
Det blev ett nytt PB i frontböj! TJOHO :) 67,5 kg som kom upp lätt. Jag känner mig så himla stark och träningen går så himla bra just nu! Jag är inte alls taggad på att vila från lyftningen i två veckor - men jag vet att det kan vara bra att göra det! Jag har tydligen lovat att jag ska följa med mina föräldrar på joggingrunda, det är ju också träning. 

Mitt nya favoritfilter, man ser så himla snygg ut. haha :) 


Inga kommentarer: