söndag 2 juli 2017

great spirit

LEDIG HELG! 
och solen skiner. så igår var jag på boxen halva dagen och solade och tränade och käkade sushi och hängde med mina kompisar och kollade livestreamen från SM i tyngdlyftning. 
BRA DAG! 
men på eftermiddagen började armen där jag har mitt brännsår göra lite ont och jag kände mig hängig. så jag cyklade hem och stannade hemma resten av kvällen. att jag kände mig hängig kan beror på solen, men jag vill inte ha ont i armen. jag vill inte att såret ska bli infekterat. jag mår aldrig så bra när jag får antibiotika. HOPPAS det läker som det ska. 
Kolla så härligt vi har det i Umeå :) 

Det är sol idag också, så det blir ett pass i solen även den här dagen. Sen ska jag preppa matlådor för veckan. 

Det är många låtar som spelar om och om igen. Den här spelade Johan när jag var hemma och den fastnade jag för direkt! 

Inga kommentarer: