tisdag 11 juli 2017

strikt jobb



Jag har haft lite känningar i halsen i två dagar nu. Så då blir det mest lugn träning, mycket lyft och teknik före vikthets. Idag fokuserade jag på frivändning. Jag har insett att jag har lite att jobba på där, överstöten börjar ordna till sig, ska bara jobba upp lite mer styrka.
Då gör man strikta pressar och strikta pullups. 
Vissa dagar är det roligare än andra, idag var ändå en bra dag. Pressarna gick sjukt bra! 

Jag började träna i shorts förra sommaren, innan har jag inte tyckt att jag "passar" i det. Pga groparna i låren. Men alltså, jag orkar inte bry mig. Om folk vill glo på mina gropar, gör det. Det är sommar, det är varmt, varför ska jag ha långa tights som jag annars har resten av året? Helt orimligt. Men det har blivit lite färre gropar pga träningen :) 

Imorgon ska jag vila, för att sen köra på torsdag igen. Hoppas att halsen mår bättre då. 
Jag är sjukt trött nu, jag sov riktigt dåligt inatt, så var trött imorse, trött efter jobbet men cyklade ändå iväg till Boxen. 

På fredag kommer Elin, Elias och Agnes och hälsar på! Det ska bli så mysigt, jag vet inte riktigt vad vi ska göra än, men det löser sig. Lördag lovar fint väder, alltid en fördel :) 

Annars jobbar jag mest. Det är kul, lite stressigt ibland men dagarna går fort. 

Inga kommentarer: