måndag 14 augusti 2017

Pb i frontböj

Igår jobbade jag min sista dag på sommarvikariatet! Det känns samtidigt skönt och lite tråkigt att sluta. Idag känns med mest skönt att inte behöva gå upp kl halv fem :) 
Solen visar sig så jag ska ta mig bort till Boxen och träna utomhus tänkte jag. 
På onsdag åker jag hem hem, det ska bli så mysigt att träffa familjen och vännerna. Jag ska ha så gott som träningsfri vecka, jag tror min kropp behöver det. Men träningen går så sjukt bra!! 
Ilördags tog jag PB i frontböj. 70 kg kom upp :) så nöjd med det. jag vet inte om det är squat cyclen som gett resultat, men det är kul när träningen går framåt. 
Igår gjorde jag 3 set med tvåor på 37,5 i snatch. det är väldigt bra för att vara 2,5 kg från max. Sen hakade jag på Evelina på en metcon med massa pullups så slet upp handen. Så idag blir det inte något hängande i riggen i alla fall :) 

Jag är kattvakt till Frida och Jens katter tills jag åker. Dom är så fina. Men dom blev lite besvikna på mig när dom inte fick gå ut. Hahaha! 

Sista skörden smörgåstårtor på jobbet. Jag älskar att stå och pilla och se det färdiga resultatet och vara nöjd över det. Det här har varit det roligaste jobbet jag haft! 

Inga kommentarer: