måndag 7 augusti 2017

pullups

Nu gick jag in på sista arbetsveckan för den här sommaren. Folk frågar om jag har nedräkning, för min del känns det mest tråkigt att det redan är över. Visst, idag var man inte så sugen på att gå upp innan kl 5 när man jobbar för sjätte dagen i rad. Men jag tänkte på det när jag cyklade hem idag, jag åker aldrig hem från jobbet irriterad. Jag är glad, jag får syssla med saker som jag tycker är roligt, jag får vara kreativ och har trevliga arbetskamrater. Det kan liksom inte bli bättre. Förra sommaren kom jag nog hem och gnällde över något varje dag till mamma. Imorgon har jag sovmorgon och sen är jag ledig två dagar för att sedan jobba helgen. 

Utöver jobb blir det mest träning. Och den går bra nu. 
Jag snatchade återigen 40 kg idag. KUL. 
Mina pullups går hyfsat bra. 
Jag gjorde en 20a på 75 kg i marken i lördags, så målet är att ta 80 kg den här veckan. 
Jag ska böja 6x6 på 80% i frontböj imorgon, det kommer bli så grisigt. 
Jag sprang den här veckan också. 400 m x3 men jag fick köra lite clean and jerk och hopprep mellan som tur var. Jag känner mig stark och det är den känslan jag vill ha när jag tränar. 

Inga kommentarer: