fredag 1 september 2017

so much better

Hej hopp! 
Nu har plugget dragit igång, vi läser nu en kurs som heter Food design. Den verkar rätt rolig än så länge, det enda jobbiga är att den är på engelska. Men det ska väl lösa sig. 
Jag hade lite ont i halsen tisdag och onsdag, så vilade helt från träning och på onsdagkvällen kände jag ingenting, inte igår heller. Så jag tränade tillsammans med Frida. 
Halsontet var tillbaka i morse, värre än tidigare. Nu gör det ont när jag sväljer samt pratar, passande inför en jobbhelg! Så idag var jag i skolan, sen fick jag åka hem. Det går väl över säg. 

När jag ändå vilade från träningen så hängde jag med på nollornas aktivitet i onsdags, det var flera från min klass som var med. Så det var väldigt trevligt faktiskt. 

Men jag hade spanat in den här halsduken på Åhlens, så det fick jag lov och köpa nu i veckan som tycka-synd-om-mig-själv-present :) 

Jag kan bjuda på lite musiktips, Avicii har släppt lite gamla låtar på Spotify, det är alltid uppskattat.

Sen är jag helt såld på sånhär "filmmusik" som bara är musik och ingen som sjunger. Vissa är riktigt pampiga och det är rätt skönt att cykla till. 

Inga kommentarer: