onsdag 6 september 2017

förkylning deluxe

Jag har inte så mycket att uppdatera om, jag är fortfarande förkyld. Ganska så illa, så det blir ingen träning den här veckan. 
I måndags var det riktigt fint väder när jag cyklade hem från skolan, så jag pausade på liggbänkarna längs strandpromenaden med en milkshake. Tänkte att det kunde vara bra för halsen ;) 

Idag fick jag dubbelpass på Boxen, då en blev sjuk. Tiden gick fort för det var mycket att göra och mycket folk på Boxen, så det var ändå en rolig dag. Nu är jag precis jätteslut!! 

Från ett av dagens pass. 
Imorgon ska jag stå med Boxen på Välkomstmässan på Campus, som är för alla nya studenter. Det ska bli jätteroligt :) i helgen har vi crossfit-tävling på Boxen som jag ska föra protokoll på, vilket också ska bli riktigt roligt!! På lördag kväll ska vi ha finsittning för nollorna, jag & Lollo ska vara med. Det ska också bli kul :) så trots sjukdom händer det lite roligt, sen är jag såklart i skolan också! 

tjaråååå

Inga kommentarer: