söndag 29 oktober 2017

födelsedagsskiva!!!

Hej hopp! Det har varit en rätt händelserik helg. 
Ifredags så fyllde både Camilla & Richard år, så de bjöd in på fika. Jag var där och fikade hela eftermiddagen, sen åkte jag och Camilla till boxen. jag körde lite lätta ryck och några strikta pressar. 
Vaknade ändå med halsont igår, men jag vet inte om det var nå tillfälligt bara för nu känns det ok igen :) 

Igår var jag inbjuden på fest hos dom. Richard, och hans bror fyllde 30 år så det var storkalas! Först åt vi middag, det närmsta gänget, supergod mat, bra stämning! Sedan trillade gästerna in och vi var nog runt 25 pers. Det var en sjukt rolig kväll, alla hade kul :) vi spelade beer pong, och som de vinnarskallar vi alla på Boxen är, så var det på blodigt allvar! haha :) 

Och det var hemmafest. Jag älskar hemmafest, antingen är det för man är gammal och man tycker det är jobbigt att gå ut, eller för att man hade alla kompisar på ett och samma ställe och behövde inte gå nånstans för att kunna ha roligare? Efter kl 2 avrundade jag och cyklade hem. 

Tack för en superlyckad kväll! Det gör vi om nästa år när det är Camillas tur att fylla 30 ;) 

Ewa, Richard, jag 

Richard, Oscar, jag 

Det var hårt jobb med dessa pinnar 

Frida och jag 

Frida, jag, Richard

Ewa och jag 

Födelsedagsbarnen! Richard, Camilla och Robert

Inga kommentarer: