onsdag 11 oktober 2017

lite dåligt här men den som väntar på något gott

Hejsan! Sen jag uppdaterade iOS så kan jag inte längre blogga från telefonen, så tröskeln blir som lite högre för att uppdatera. 

Det är rätt mycket plugg, men det här kursen är roligare så det är lättare att motivera sig, plus att det nästan bara är enskilda uppgifter. ÄLSKAR enskilda uppgifter, då slipper jag sitta i skolan och kan plugga hemifrån och när jag vill :) vilken är en klar fördel då jag kan åka hem fem dagar nästa vecka. 

Träningen då, jooo det går bra. Förutom igår, då krampade min ländrygg ihop totalt. Så ska boka massage i dagarna för den är liiiiite stel. Jag ska se om jag kan träna lite lugnt innan jag har repan ikväll. 

Vi får väl se om videon funkar här? Tangerad stöt på 53 kg

Det här filtret får aldrig försvinna? Jag skulle kunna gå runt med en kungakrona jämt. Sara som tränar på boxen, ett levande lyckopiller, sprider så mycket glädje! 

I lördags så drack jag, Märta och Ewa vin. Vi drog till Allstar, vilket var helt okej. Men jag är fortfarande inte imponerad av Umeås uteliv. Jag har alltid roligare när jag går ut i Kalmar. 



Inga kommentarer: