fredag 6 oktober 2017

take me to church med Idol-Chris


Det blev en lång dag idag också. Först föreläsning och sen lite plugg på Uni. Camilla skrev när hon slutade och då var jag precis klar med det jag skulle göra klart idag. Så vi cyklade till Boxen, drack nocco/kaffe och snackade skit. Sen körde vi romwod och tränade. 
Kul EMOM med clean & jerk, vikten ökade för varje tredje minut. 
EMOM 12 min 
Hang clean + squat clean + split jerk 
40, 42,5, 45, 47,5 kg 
bonus: 50 kg, 53 kg = tangerat 
vänder 55 men fastnar i botten så failar överstöten. 
jag är ändå riktigt nöjd, för det var en fin stöt. 

Vi hade sjukdom i repan, så Richard tog första timmarna tills jag tränade klart, sen bytte jag honom så han också fick träna. Så det blev en lång dag på Boxen. 
Nu kom jag hem lagom till Idol, om inte Chris vinner så är det skumt. 
Sjukt bra. 

Ledig helg väntar. Ewa kommer hem och hälsar på, så ska träna med henne imorgon, plus att jag ska gå över till femmor på marklyften. det kommer bli tungt och kanske lite kul. 

trevlig helg! 

Inga kommentarer: