tisdag 14 november 2017

hearts in the air


Det är lite dåligt med bilder, men här kommer en låt jag gillar. Jag kollade på Så mycket bättre i lördags och gillade den här. Jag har ingen aning om hur originalet med Eric Saade går men strunt i det :) 

Plugget går bra, vi håller på med ett grupprojekt som är helt okej kul. 

Igår började jag en ny programmering. För tyngdlyftning. 
Det är kul, de första veckorna är det mycket lätta lyft men det är kul att inte faila. Och det finns en tanke bakom som man själv måste tänka på. Det känns kul att ha en progg att följa som faktiskt är rolig, där jag får göra det jag tycker är kul. 
Visst att jag gillar crossfit också, men inte lika mycket. Proggen är fyra dagar i veckan så då kan jag ha en lekdag tänker jag, då kan jag köra någon metcon eller annat kul om jag vill :) 
det blir nog bra det här! Jag är väldigt taggad iaf. 

I helgen åker nog adventsstjärnan upp, det är ju snart advent. det är i alla fall mysigt! 

Inga kommentarer: