söndag 5 november 2017

King Arthur; the devil and the huntsman


Här kommer ett filmtips, det tillhör inte vanligheterna!! Jag ser sällan på film, och det är sällan att jag tycker att en film är så bra. Men igår såg jag, Camilla och Richard på King Arthur. Det var en mycket bra film, spännande - så den kan jag rekommendera! :) Vi gillade musiken extremt mycket, det här var favoritlåten, men vi lyssnade på filmmusiken i två timmar idag på boxen, 1,5 timme var under vårt träningspass! Hahaha :) 

Jag har äntligen kunnat träna lite smått. Halsen har börjat samarbeta, otroligt skönt :) jag mjukstartade med en trea på 102 kg i marklyft i fredags. Drog såklart på mig vidrigaste träningsvärken i ländryggen! Igår körde jag frontböj, clean & jerk och massa pullups. Idag blev det OHS + snatch balance, snatch complex och spänsthopp. Jag har fått träna tillsammans med Camilla i tre dagar, det är väldigt kul. Uppskattar när vi har tid till det. 
Idag hjälpte jag henne att röja ett förråd som varit kaos på Boxen under en längre tid. 

Det har varit en skön helg, utan massa måsten. Sova hur länge man vill, inte ha något speciellt planerat under dagen, hänga på Boxen hur länge man vill :) 

Inga kommentarer: