onsdag 29 november 2017

narco


Hej hopp! Imorgon skriver jag tenta i beteendevetenskap, Märta och jag har suttit två hela dagar, eller  ja, fyra timmar i skolan och pluggat effektivt. Det känns som det mesta har satt sig, så vi hoppas på det bästa imorgon :) 

Träningen går just nu riktigt bra. Eftersom varje träningspass är kul och att jag utvecklas, så är jag inne i ett bra flow. Jag tog pers i ryck i fredags, 42,5 kg. Årsmålet på 45 kg är inte så långt bort. Vi ska ha prova på tävling nästa söndag på Boxen då jag ska vara med, det ska bli spännande och kul. 

På fredag är det sittning, det ska bli roligt. Jag är taggad på det, nu är det ändå en månad sen vi festade, hahaa. Men det blir som vår julsittning, så det lär inte bli så lugnt. 

Vi anordnade klubbmästerskap i crossfit i lördags. Det var en riktigt trevlig dag, sjukt bra gemenskap och pepp. Allt flöt på bra och jag tror alla som var med på ett eller annat sätt var nöjda. Jag fick döma två event, jag var lite nervös för det eftersom jag aldrig dömt tidigare, men det gick superbra! :) På kvällen drog vi in till stan och käkade burgare, bra avslut på den dagen. 

NY FAVORITLÅT, kan vara en ny PB-låt?

Inga kommentarer: