tisdag 2 januari 2018

gott nytt år!

Gott nytt år! 
Det nya året firades in hemma hos Camilla och Richard, vi var ett blandat gäng som åt gott och drack lite bubbel. Det var en lugn tillställning, så igår var jag rätt pigg :) 

Vi startade med jordärtskockssoppa till förrätt.

Till varmrätt serverades helstekt oxfilé med pommes Anna, rödvinssås och stekt sparris. 


Till efterrätt hade Kajsa gjort lime- och chokladpannacotta.
Alla rätter var väldigt goda och man blev väldigt mätt! 

Gott nytt år önskar jag och Camilla, nu har vi ett nytt år att se framemot! 

På dagen så var jag och tränade, så jag gjorde ett sista försök med att få upp 45 kg i snatch. Och det gick nästan helt felfritt, en väldigt stabil och bra snatch för att bara PB. Jag var så otroligt glad för detta :) idag hoppar jag på proggen igen efter två veckors uppehåll. 

Annars är det mest tentaplugg den här veckan, vi skriver tentan nästa tisdag. Märta kommer tillbaka så henne ska jag umgås med också :) 

Inga kommentarer: