tisdag 20 februari 2018

musiktips!

Här kommer tre musiktips som spelas mycket här hemma. 
Det är väldigt blandat som vanligt, men tråkigt att bara lyssna på en genre. 






Lite annan info, C-uppsatsen flyter på bra och samarbetet med Märta funkar väldigt bra. Vi tänker lika och det underlättar när man gör ett så stort arbete. 
Träningen går sjukt bra, det är såklart att vissa pass är sämre än andra och det beror oftast på att jag har hybris men det går mestadels väldigt bra. Jag har börjat om på proggen nu och det är kul när man ser att man tar mer än vad man gjorde för tre månader sedan även att maxstyrkan inte ökat märkvärt. 
På fredag börjar Crossfit Open, jag kanske kommer köra någon wod om den verkar kul, men jag sysslar primärt inte med crossfit nu, och på lördag ska jag på workshop i tyngdlyftning - det ska bli skoj och förmodligen väldigt givande  :) 
Flytten närmar sig, jag har världens bästa föräldrar som kommer upp och hämtar hem mig! Tjoho :) 

Inga kommentarer: