lördag 21 april 2018

första två veckorna på hemmaplan

Det gick bra att uppdatera här, men det har varit fullt upp! Mycket nytt att sätta sig in i på ett nytt jobb, jag fick tillgång till lägenheten i måndags så har varit mycket att fixa med den. Sen har jag velat hinna träna och sådär. 

Sista dagen på Boxen var jobbig, men jag hade alla mina kompisar där och vi åt middag tillsammans innan flyttlasset gick. Jag är så glad att jag träffat så många och bra människor i Umeå. 

På söndagen så kom Elin med familj och hälsade på, så roligt att få hänga lite mer med Agnes nu

Fin morgon i Kalmar 

Jag hann träffa Tove och familjen förra veckan, dom har köpt hus så det var spännande att få se det :) 

Svante och jag hade som vanligt selfievecka när jag bodde där, han var såååå lycklig att jag var hemma igen! 

Förra fredagen möttes jag av den här sötkorven när jag kom hem, vi lekte jobbiga lekar först och sen lekte vi kolla på barnprogram. Det var bästa leken efter en dag på jobbet, haha! 

Jag har börjat träna på mitt nya gym: Kalmar AK. Det är här man tränar om man vill lyfta och jag har fått ett varmt välkommande där :) de behövs alltid fler lyftare så det känns kul, det har gett mig lite ny motivation. Så två pers har det blivit på en vecka, först ut power snatch på 45 kg! 

Igår blev det 65 kg i överstöt. Det känns kul att träna så det blir nog bra det här.

Sommarn står och knackar på dörren så allt känns väldigt bra just nu! 
Hej hopp - ikväll firar vi pappas födelsedag och jag har bakat tårta! 

Inga kommentarer: