torsdag 10 maj 2018

better now

Hejsan! Maj kom med riktig sommarvärme, så himla härligt! Allt är grönt, allt har blommat ut nu och det har varit 22 grader sen i helgen. Nu är jag långledig, vilket är väldigt skönt. Jag vaknade upp med halsont i måndags, men har vilat och det känns bättre idag så ska åka och träna i eftermiddag. 

Första maj åkte vi till mormor och morfar, Agnes var som vanligt mittenpunkten. 

Helgen bjöd på riktigt fint väder så jag cyklade ner till Jutnabben. 

Dom har inte satt dit stegarna än, så något bad kunde det inte bli fastän det lockade. 

Jag är i stort behov av nya solglasögon, men jag får nog vänta lite. Det har varit mycket utgifter i och med flytten, och då hade jag ändå ett hem att flytta hem till.. Min säng kommer imorgon, ska bli så roligt och spännande! Kul att få en mer möbel i sovrummet, jag har fortfarande lite flyttkartonger som står i vardagsrummet men det börjar ordna till sig :) 


Två favoritlåtar för tillfället: 

Inga kommentarer: